به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حجت الاسلام علی فتحی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ثبت‌نام معتکفین از 20 روز گذشته آغاز شده و ما هر سال از لحاظ مکان و جمعیت افزایش داریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس افزود: در سال گذشته 17 مسجد و یک‌هزار و 800 نفر در مراسم اعتکاف شرکت داشتند که امسال تعداد مساجد به 22 مسجد رسیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود 7 مسجد در روستاها و بقیه در شهر قرار دارند و 3 مکان برای دانشجویان است که یک مکان برای دانشجویان خواهر و 2 مکان دانشجویان برادر در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام فتحی اظهار داشت: در مجموع تا این ساعت یک‌هزار و 600 نفر ثبت‌نام کردند که امید داریم تا امشب و پایان ثبت‌نام به 2 هزار نفر برسد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس خاطر نشان کرد: از این تعداد افراد ثبت‌نام کرده یک‌هزار و 71 نفر خواهر و 506 نفر برادر هستند.

حجت الاسلام فتحی اظهار کرد : از تعداد یک‌هزار و 600 نفر، تعداد یک‌هزار و 311 نفر داخل شهر و 266 نفر در روستاها ثبت نام کردند و 80 درصد معتکفان جوانان و در رده سنی 15 تا 25 سال هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: در همه مساجد یک قاری، یک مداح و یک مبلغ مستقر است و یک امدادگر با هزینه سازمان تبلیغات معتکف می‌شود تا در صورت نیاز امدادرسانی کند.

حجت الاسلام فتحی یادآور شد: آشپزهایی که در این چند روز قرار است پخت و پز کنند نیز از طرف مرکز بهداشت معاینه شده تا مشکلی ایجاد نشود.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان گنبدکاووس افزود: بالاترین میزان ثبت‌نام در مسجدالنبی است که هرساله بالاترین میزان ثبت‌نام را انجام می‌دهد و امسال 200 خواهر در این مسجد ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611577
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.