به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه آموزشی و توجیهی آشنایی با قوانین انتخابات برای هیئت‌های اجرایی شوراهای شهر و روستا گنبدکاووس و کلاله اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس جمهور فرد اول اجرائی کشور و پس از مقام معظم رهبری مهم‌ترین تصمیم گیرنده سیاست داخلی و خارجی است، انتخابات این دوره حساس‌تر نسبت به دوره گذشته است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: انتخابات ریاست جمهوری جدید آمریکا شرایط را بسیار حساس کرده و با توجه به شرایط خاص ایران در منطقه، خاورمیانه و جهان، انتخابات این دوره نسبت به گذشته مهم و تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: به همین سبب تکلیف ما بسیار سنگین‌تر خواهد بود و باید سعی کنیم فرایند برگزاری انتخابات سالم و قانونمند پیش رود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: شما معتمدین مردم هستید و باید سعی کنید این اعتماد را از مردم سلب نکنید زیرا به واسطه شما اعتماد و اعتقاد مردم به نظام افزایش خواهد یافت.

کریمی تصریح کرد: مشارکت حداکثری شاخص مهم ماست و امید داریم در کمال آرامش و امنیت حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: مردم کشور ما در دوره‌های قبل ثابت کردند که با وجود تنگنا، مشکلات و برخی گلایه‌ها و در هر شرایطی در زمان نیاز، وارد صحنه شوند و دلسوزانه و فداکارانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611573
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.