به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از گلستان، همایش رزمندگان و یادواره شهدای ادوات همه ساله به‌منظور تجدید دیدار رزمندگان تیپ ادوات لشگر ۲۵ کربلا در یکی از سه استان شمالی کشور برگزار می‌شود. 

سردار رستمیان فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا که خود از فرماندهان تیپ ادوات در دوران دفاع مقدس بود، از رشادت‌های دلاورمردان این تیپ در طول دفاع مقدس یاد کرد و در ادامه از آنچه بر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا در حمله ناجوانمردانه تکفیری‌ها در خان‌طومان سوریه گذشت سخن گفت. 

سردار رستمیان از نقش کلیدی شهید بهمن قنبری و رحیم کابلی، شهدای ادوات در اتفاقات خان‌طومان به نیکی یاد کرد. فرمانده لشگر ۲۵ کربلا از آمادگی بیش از صدهزار نیروی داوطلب مازندرانی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) خبر داد.

همچنین سردار علی ملک‌شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن خوش‌آمد گویی به رزمندگان ادواتی، از میزبانی سپاه نینوا از رزمندگان دفاع مقدس ابراز خرسندی کرد. 

پایان‌بخش همایش چهاردهم ادوات، نماز جماعت به امامت آیت‌الله حسینی شاهرودی، نماینده گلستان در مجلس خبرگان بود. آنچه در این همایش بیش از هرچیز به‌چشم می‌آمد بازار داغ دیده‌بوسی همرزمان دیروز و عکس گرفتن‌های یادگاری بود. 

همایش پانزدهم سال آینده به میزبانی رزمندگان ادواتی استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610722
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.