به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه تجلیل از دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: پروسه انتخابات، پروسه بسیار مهم، حساس و تاثیرگذار است و نقطه عطفی برای نظام جمهوری اسلامی چه در ایران اسلامی چه در جهان و منطقه خواهد بود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به همکاری دفاتر پیشخوان دولت در زمان ثبت نام گفت: دفاتر پیشخوان با یک نظم و انضباط خاص از کاندیداهای شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند و بیشترین درصد ثبت نام در این دفاتر صورت گرفت که نشان از تعامل و همکاری شما و اعتماد مردم و اعتبار اجتماعی شما است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهد، مشارکت بانوان در ثبت نام نیز بیش از 50 درصد نسبت به دوره قبل بود که این برای متولیان بسیار ارزشمند است.

کریمی افزود: شهرستان گنبدکاووس در استان از شان و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در معادلات کلان استانی تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه فرایند ثبت‌نام در شرایط آرام و فضای صمیمانه بدون هیچ‌گونه حاشیه انجام شد و شما کمک بزرگی در فرایند ثبت نام به مجریان انتخابات داشتید که وجود چنین فضایی سبب شد تا اعتماد مردم به مجریان انتخابات بیشتر شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به رتبه برتر استان در کشور در انتخابات گذشته خاطر نشان کرد: کسب رتبه برتر در کشور توسط استان گلستان نشان از اعتماد و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی و سلامت انتخابات و مجریان انتخابات است.

کریمی اظهار داشت: امید داریم با برگزاری انتخابات قانونمند و سالم بتوانیم اعتماد و اعتقاد مردم را به نظام افزایش داده و با مشارکت حداکثری از آرا مردم صیانت و مراقبت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت:با توجه به پیش‌بینی افزایش شمار ثبت نام در شورای شهر و روستا، دفاتر پیشخوان شهرستان را برای ثبت‌نام آماده کردیم.

فرهاد شیبک افزود: ظرفیت مناسبی در دفاتر برای ثبت نام و ایجاد اشتغال ایجاد شد و 25 دفتر پیشخوان در زمان ثبت نام آماده ثبت نام از کاندیداها بودند که از این تعداد 17 دفتر توانست بیشترین ثبت نام را انجام دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 610247
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.