به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمود واعظی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان گلستان اظهار داشت: از استاندار برای زحماتی که در مدت 7 ماه گذشته برای اجرای طرح تکاپو داشتند و همچنین نمایندگان استان در  مجلس قدر دانی می‎کنم.

وی تصریح کرد: وقتی به استان‎ گلستان سفر می‎کنیم و دبیر اقتصاد مقاومتی استان عملکرد یک‌سال گذشته را گزارش می‎دهد انسان احساس غرور می‎کند که با وجود همه محدودیت‎هائی که در کشور داشتیم یک همتی به وجود آمده که دولت، بخش خصوصی و مردم دست به دست هم دادند تا مشکل را حل کنند.

واعظی یادآور شد: دولت 56 هزار شغل در استان شما ایجاد کرده و این کار بزرگی است و دولت سیاستش سیاست توسعه‎ای بود و درصدد این است که کمتر کار تصدی‎گری کند و رقابتی با بخش خصوصی نداشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: بانک‎های ما در ابتدای دولت چندین هلدینگ درست کرده بودند و به جای بخش خصوصی اقدام می‎کردند و خیلی زمان برد که بانک‎های ما به بخش خصوصی اعتماد کردند و در سال گذشته 15 هزار میلیارد تومان برای رفع موانع واحدهای کوچک و متوسط تسهیلات پرداخت کردند.

واعظی خاطرنشان کرد: به علت سیاست‎های غلط در گذشته از ظرفیت‎های واحدهای تولیدی استفاده نمی‎شد و 22 هزار واحد اقدامات خود را از سر گرفتند و امروز شاهد این هستیم مسابقه‎ای برای خدمت کردن در کشور به وجود آمده است.

 

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609101
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.