به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلووری ظهر امروز در حاشیه بازدید دوره‌ای از صندوق شهرستان‌های کردکوی، بندرترکمن و بندر گز، یکی از مهمترین رویکردهای اعطای تسهیلات به متقاضیان را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) دانست و اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید گلستان 442 میلیارد  ریال تسهیلات در حوزه‎های اشتغال، ازدواج  به 3112  نفر پرداخت کرده است.

وی از تحقق 100 درصدی اعتبارات ابلاغی اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: 205  میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات اشتغال از محل منابع داخلی  به 749  نفر پرداخت شد که این تسهیلات زمینه اشتغال 1124  را به وجود آورده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال از محل مشارکت مردمی  181  میلیارد ریال تسهیلات به 1816  نفر پرداخت شده، خبر داد.

وی درباره پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار کرد: در سال گذشته 56 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات به 547 نفر پرداخت شد که 101 درصد از اعتبار ابلاغی در راستای ازدواج در استان گلستان محقق شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان افزود: در این بازدید عملکرد شهرستانها، تعامل و ارتباط آنها با دیگر دستگاه‌های اجرائی شهرستانی  و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 608894
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.