حسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: متولی اجرای طرح ملی تکاپو یا توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در کشور وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که در بخش های مختلف در کشور اجرائی می‌شود.

وی افزود: براساس نیازسنجی انجام شده در استان و در راستای توسعه کسب و کار، طرح ملی تکاپو در بخش فناوری اطلاعات در استان گلستان با کمک بخش خصوصی اجرائی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای امضاء تفاهم نامه طرح ملی تکاپو در استان گلستان روز شنبه به این استان سفر می‌کنند.

مومنی گفت: در این تفاهم‌نامه که به امضای استاندار گلستان و بخش‌های خصوصی مجری این طرح‌ها می‌رسد، 22 پروژه با کمک بخش خصوصی در راستای تولید و اشتغالزائی در استان اجرائی می‌شود.

وی اظهار کرد: این 22 پروژه در حوزه های مختلف مانند تولید محتوا، زیرساخت، گردشگری مجازی، چتر وای فای و فیبرنوری شهری و غیره در استان گلستان اجرا می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: با اجرای کامل این پروژه‌ها برای 18 هزار نفر در استان شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606502
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.