نوربردی توسلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس براساس توافق انجام شده بین روسای هیات های سوارکاری و نیز فرمانداران، در 12 هفته به صورت مشترک بین این شهرستان و آق قلا برگزار خواهد شد.
وی گفت: هفته اول این مسابقات عصر امروز پنجشنبه درمجموع سوارکاری گنبدکاووس با شرکت 62 راس اسب در 6 کورس برگزار و هفته دوم نیز فردا جمعه 18 فروردین درمجموعه سوارکاری آق قلا برگزار می شود.
توسلی اضافه کرد: از مجموع 12 هفته مسابقات اسبدوانی پیش بینی شده برای کورس بهاره گنبدکاووس 6 هفته (پنجشنبه ها) دراین شهرستان و 6 هفته (جمعه ها)درشهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای هفته اول مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس، 661 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی پیش بینی شده که به صاحبان اسب های برنده اهدا می شود.
مسابقات اسبدوانی در گلستان در شهرهای گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن همه ساله در دو فصل بهار و پاییز برگزار می شود و از سال گذشته با پیگیری انجام شده، مدیریت مجموعه های سوارکاری و برگزاری کورس به استان و این شهرستان ها واگذار شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته سوارکاری و مسابقات آن طرفداران زیادی دراین شهرستان بویژه در بین ترکمن ها دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.