علیرضا کلاگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این مدت مسافران شاهرود برای ورود به گلستان می توانند مسیر شاهرود – آزادشهر را انتخاب کنند.
وی در خصوص وضعیت جوی در جاده های استان هم گفت: اکنون تمامی جاده های استان ابری بوده و محور شاهرود – آزادشهر ( خوش ییلاق) نیز مه آلود گزارش شده است که رانندگان عبوری از این محور کوهستانی حتما با سرعت مطمئنه و توجه به توصیه های پلیس تردد داشته باشند.
وی همچنین از ترافیک سنگین خودرو در محورهای واقع در پارک های جنگلی استان در ظهر 13 فروردین خبر داد و گفت: طبق گزارش های دریافتی، در این محورها ترافیک سنگین از خودروی گردشگران وجود دارد که پلیس و نیروهای راهداری نسبت به هدایت خودروها و روان سازی ترافیک در حال اقدام هستند.
کلاگر افزود: پیش بینی می شود ترافیک سنگین خودرو تا عصر امروز ادامه یابد و لازم است رانندگان از پارک خودرو در شانه جاده ها و ایجاد سد معبر خودداری کنند.
در استان گلستان واقع در شمال کشور با وجود داشتن 452 هزار هکتار عرصه جنگلی، 17 پارک جنگلی در مجموع با مساحت سه هزار و 559 هکتار ایجاد شده که پارک جنگلی ساخته شده در سال 1347 قرق، قدیمی ترین پارک استان به شمار می رود.
/1860/6204
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.