لیلا نعیم آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی تا 18 فروردین ماه در کمپ تیم های ملی ورزش های جانبازان و معلولین ادامه دارد و ملی پوشان در این مدت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.
وی افزود : محمدرضا تخشا کاپیتان تیم ملی و تنها گلستانی حاضر در اردو است که خود را برای درخشش در رقابت های قهرمانی جهان آماده خواهد کرد.
نایب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان ادامه داد : رقابت های جهانی فوتسال افراد با هوش میانه (ID) به میزبانی کشور پرتغال برگزار می شود و تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم های پرتغال، آفریقای جنوبی و آرژانتین همگروه است .
نعیم آبادی گفت : تیم ملی پس از پایان این اردو و در 29 فروردین ماه ، تهران را به مقصد پورتو محل برگزاری رقابت های جهانی ترک خواهد کرد .
بهزاد امانی، محسن دولتی، نصرت کاشف‌فر، قدرت کاشف‌‌فر،علی‌اصغرحسین‌زاده ،مهدی مولایاری، حمیدرضا صالح،محسن سبکتکین، قادر آل‌ناصر و عبدالعلی غافل بریهی از جمله دیگر ملی پوشان حاضر در این اردو هستند .
تیم ملی فوتسال افراد با هوش میانه ایران پیش از این در دو دوره حضور خود در مسابقات جهانی موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی شده بود .
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.