به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا وطنی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این آمار مربوط به پذیرش 14 هزار و 323 خانوار می باشد که از مجموع این خانوارها، 12 هزار و 351 خانواده فرهنگی بودند.
وی تصریح کرد: بیشترین آمار پذیرش به ترتیب فراوانی به شهرستان‌های گرگان، گالیکش و آزادشهر اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: برای نوروز 96، ستاد اسکان گلستان با 20 پایگاه پذیرش در سطح استان، 2 باشگاه فرهنگیان در شهرستان‌ های گرگان و گنبدکاووس، یک خانه معلم در شهرستان بندرگز، 185 مدرسه با 1587 کلاس درس، در سه گروه ویژه، الف و ب برای اسکان مسافران با اولویت پذیرش فرهنگیان آماده پذیرش مسافرین نوروزی است.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان درباره وضعیت کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان نوروز 96 گفت: واحدهای آماده شده شامل 263 کلاس در گروه ویژه، 782 کلاس در گروه الف و 542 کلاس در گروه ب مجهز به امکانات رفاهی برای اسکان نوروزی است.
وطنی با بیان اینکه امیدواریم که میزبان شایسته ‌ای برای مسافران و میهمانان نوروزی باشیم، افزود: پذیرش اسکان نوروزی در مدارس استان گلستان از 27 اسفند 95 آغاز و تا 12 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: همه‌ ساله در ایام عید نوروز و فصل تابستان با آغاز مسافرت فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه، آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس و کلاس ‌ها به مسافران خدمات اسکان را ارائه می ‌دهد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.