به گزارش خبرنگار ایرنا، اسرافیل وزیری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری مینودشت که باحضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان و نیز مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد، گفت: موفقیت های دولت در حالی حاصل شده است که مشکلات مالی و اقتصادی، تحریم ها و پایین بودن قیمت نفت وجود داشت.
وی افزود: برخی عملکردهای دولت یازدهم درسطح کشور و این شهرستان، در 38 سال گذشته کم نظیر بوده است که رفع بخش قابل توجهی از تحریم های ظالمانه و نیز پرداخت تسهیلات برای خارج شدن کارگاه های تولیدی از رکود از جمله این موفقیت ها است.
وزیری اضافه کرد: امسال دولت یازدهم فقط در مینودشت حدود 400 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارگروه رفع موانع تولید به واحدهای راکد و نیمه فعال این شهرستان پرداخت کرد و در حوزه های عمرانی از جمله سد 'نرماب چهل چای' نیز اعتبارات خوبی تخصیص داده است.
وی تصریح کرد: خدمات دولت، خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است و نباید با زیر سوال بردن این خدمات، موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم کرد ضمن اینکه همه خدمات دولت قابل راستی آزمایی است.
فرماندار مینودشت همچنین بامرور برخی اقدامات و حوادث سال 95 از جمله رحلت یار دیرین امام راحل، حادثه پلاسکو، برگزاری کنگره چهار هزار شهید گلستان و سفر وزیر محترم کشور به استان و مینودشت، از تلاش های یک سال گذشته مدیران در پیشبرد برنامه ها و خدمت به مردم قدردانی کرد.
وزیری، برلزوم برنامه ریزی مدیران ادارات و نهادهای مینودشت برای جذب اعتبارات باقی مانده امسال و عقد موافقت نامه برای طرح های سال آینده و نیز همکاری و همراهی مدیران با ستاد اجرایی خدمات سفر برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروز 96 و افزایش ماندگاری آنان دراین شهرستان تاکید کرد.
وی به انتخابات 29 اردیبهشت 96 نیز اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی براساس قانون انتخابات موظفنددر تمامی زمینه ها از جمله تامین خودرو و نیروی انسانی و نیز فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم با ستاد انتخابات همکاری نمایند.
وزیری، هرگونه استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی (ریاست جمهوری یا شوراهای شهر و روستاها) را ممنوع دانست و با قدردانی از رسانه های گروهی در انعکاس اخبار و رویدادهای این شهرستان در سال 95، از آنان خواست، با اطلاع رسانی صحیح، زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را نیز فراهم نمایند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه بخش کوهسارات مینودشت نیز دراین جلسه با گرامیداشت روز شهید و بیان مقام و منزلت شهدا در نزد خداوند، برلزوم الگو قرار دادن شهدا و سیره آنان در خدمت به مردم از سوی مسئولان تاکید کرد.
حجت الاسلام مهدی خانلری، گفت: مسئولان وارثان شهدا هستند و باید اخلاص در عمل، ولایت پذیری و استکبار ستیزی را که از ویژگی های شاخص شهدا است، الگوی خدمت به مردم و جلب رضای خداوند قرار دهند.
شهرستان مینودشت با 81 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.