به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مهدی میقانی در نشست با خبرنگاران از فعالیت 880 دستگاه مینی بوس در استان خبر دارد و افزود: این درحالی بوده که افزایش نیافتن کرایه ها و استقبال کم مسافران با توجه به همزمانی تردد سواری در مسیرهای برون شهری استان، باعث شده که رانندگان کمتر به فکر نوسازی وسیله خود باشند.
وی در این خصوص از بانک ها خواست که تسهیلات با سود کم برای نوسازی برای مالکان مینی بوس های فرسوده در نظر بگیرند.
به گفته میقانی، گلستان، جزو سه استان اول استفاده کننده از مینی بوس های فرسوده در کشور است.
وی بر مدیریت نوین و تحول درحوزه حمل و نقل استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 97 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان (38 محور) انجام شده که 7 میلیون و 500 هزار از این ترددها از چهار گذرگاه و ورودی گلستان بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اجرای طرح نوروزی سال 96 و کاهش آمار حوادث رانندگی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در فروردین 94تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی 19 نفر بود و این آمار در فروردین 95 به 35 نفر افزایش یافت که باید برای کاهش این آمار تلاش بیشتری صورت گیرد..
وی همچنین تصریح کرد: تلفن مرکز راه‎ ها گلستان در ایام نوروزی با شماره 32480019 و سامانه 141 آماده پذیرش درخواست، شکایت و انتقادات مسافران است.
مقیانی در پایان از درختکاری مسیر کلاله به تنگراه در شرق استان نیز اشاره کرد و افزود: به منظور حفظ حریم راه ها و منظرآرائی جاده و به مناسبت روز درختکاری، و با انعقاد قرارداد با یک شرکت پیمانکار 17 هزار و 700 اصله درخت در 2 طرف مسیر کلاله به تنگراه در شرق استان به مسافت 60 کیلومتر غرس می شود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست **انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.