به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی بیکی روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه های گلستان اظهار کرد: این درحالی است که هنوز حدود 75 درصد از مجموع 2 هزار و 400مسجد استتان کانون های مستقل برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ندارند.
وی افزود: کانون های فرهنگی و هنری برنامه های مختلفی برای پرکردن اوقات فراغت و تقویت بنیه فکری و عقیدتی جوانان برگزار می کنند.
بیکی بیان کرد: دولت تدبیر و امید توجه فراوانی به توسعه رونق و افزایش کانون های مساجد در کشور داشت که نشانه آن ، افزایش تعداد کانون های مساجد از 320 کانون در سال 92 به 654 کانون در سال جاری است.
مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد گلستان افزود: کانون های مساجد استان بیش از 43 هزار عضو دارند که برخی از آنان در جشنواره های کشوری با موضوعات گوناگون موفق به کسب افتخارات ارزشمند و متعددی شده اند.
بیکی ادامه داد: بودجه امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیش از100میلیارد ریال بود که امیدواریم با افزایش تعداد کانون ها در سال های آینده، شاهد بیشتر شدن بودجه و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به جوانان علاقمند باشیم.
وی گفت: فلسفه وجودی کانون های فرهنگی هنری مساجد بروز و ظهور استعدادهای جوانان در قالب یک تشکل مسجدی است و بر همین اساس تقویت بنیه های علمی ،مهارت های فنی و حرفه ای ،کتاب خوانی و برنامه های دیگر در دستور کار دائمی این کانون ها است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی **انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.