به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان، خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر را افتخار و کمترین وظیفه مدیران بیان کرد و افزود: همه دستگاه های اداری و اجرایی با بهره مندی از ظرفیت های قانونی نسبت به ارائه خدمات به خانواده های شاهد و ایثارگر اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات قانونی به این خانواده ها وظیفه مدیران است که نبایستی هیچ اهمالی در آن صورت گیرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین بر شناسایی ظرفیت ها در حوزه های مختلف درمانی و سلامت، فرهنگی و ورزشی، ترافیکی و بیمه ای و اشتغال برای ارائه خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان تاکید کرد.
کریمی با گرامی داشت هفته شهید (16 تا 22 اسفند) خواستار اجرای برنامه های بزرگداشت این ایام با همکاری همه دستگاه ها و نهادهای گنبدکاووس شد.
به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس نیز دراین نشست به برخی مسائل و مشکلات خانواده های معظم شاهد و جانبازان اشاره کرد و گفت: تعیین فضای پارک برای خودرو جانبازان و اختصاص یک نازل جایگاه های سی ان جی برای سوخت گیری خودرو آنان ضروری است.
احمد بای، تهیه و نصب تندیس هفت شهید واقعه 12 دی گنبدکاووس، نصب تندیس کم سن سال ترین شهید شهرستان در ورودی شهر، تهیه تابلو یا تندیس 6 شهید سنگر ساز بی سنگر و نصب آن در بولوار جهاد و اجرایی شدن بولوار میدان امام علی(ع) از مسیر چای بویین به سمت امامزاده یحیی بن زید (س) را از دیگر نیازهای جامعه ایثارگران این شهرستان برشمرد.
وی افزود: در هفته شهید برنامه های مختلف فرهنگی در استان گلستان و شهرستان برگزار می شود که تجلیل از خانواده شاهد و ایثارگر شاغل در ادارات و نهادها، برگزاری همایش مادران و همسران شهید، مهمانی لاله ها، نصب بنر و تبلیغات محیطی و برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی از آن جمله است.
به گزارش ایرنا، فرهاد شیبک معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس نیز گفت: برای رفع مسائل و مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر باید علاوه بر تهیه بانک اطلاعاتی، کمیته های تخصصی ذیل شورای مشورتی ایثارگران تشکیل شود و با استفاده از ظرفیت های شهرستانی و استانی اقدامات لازم انجام گیرد.
گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است، این شهرستان 511 شهید والامقام و 33 شهید منا تقدیم کرده است و دو هزارو 500 جانباز سرافراز دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.