به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رامیان، مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام که 23 ساله بوده و در عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، پس از اقامه نماز توسط امام جمعه رامیان، در محل اردوگاه صالحین خان ببین به خاک سپرده شد.
پیش از این سرهنگ دوم پاسدار جواد جعفریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رامیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفته بود: این شهید گمنام، یازدهمین شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در این شهرستان تشییع و خاکسپاری می شود.
مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس از میدان حکیم میرفندرسکی تا مصلی نماز جمعه شهر خان ببین و سپس در روستای شیرآباد این شهر برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مراسم استقبال و وداع با پیکر پاک این شهید گمنام روز گذشته (سه شنبه 10 اسفند) در شهر دلند و سپس در مسجد کلوکن شهر خان ببین برگزار شده بود.
به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامیان، این شهرستان با افزون بر 85 هزار نفر جمعیت، بیش از 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و از 10 شهید گمنامی که پیش از این به رامیان منتقل شدند، 5 شهید در شهر خان ببین و 5 شهید نیز در شهر رامیان به خاک سپرده شده اند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.