اعظم مقصودلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی بزرگسالان از 22 کبدی کار برای حضور در دومین اردوی آماده سازی تیم دعوت کرد که هشت نفر را ورزشکاران گلستان تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: این اردو از صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و ملی پوشان تا 16 اسفند تمرینات خود را برای افزایش آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار می کنند.
به گفته وی؛ محمد تقی پائین محلی، ابوالفضل مقصودلو، هادی حاجیلری، ابوذر مهاجر، محسن مقصودلو، محمد ملاک، محمد اسماعیل مقصودلو و هادی تاجیک؛ گلستانی های دعوت شده به این اردو هستند.
مقصودلو ادامه داد: علاوه بر این؛ غلامرضا مازندرانی به عنوان مربی ،وجیه اله شهری به عنوان مربی بدنساز و حمیدرضا شرائین به عنوان سرپرست در کنار ملی پوشان حضور داشته و تمرینات آنان را زیر نظر خواهند گرفت.
وی همچنین گفت: اردوی تیم ملی کبدی زنان هم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور 5 گلستانی در مجموعه ورزشی بعثت تهران در حال برگزاری است.
رقابت های قهرمانی کبدی مردان و زنان آسیا فروردین ماه سال 96 به میزبانی مشهد برگزار می شود و تیم ایران برای استفاده مطلوب از امتیاز میزبانی و کسب عنوان قهرمانی آماده خواهد شد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.