به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی چهارشنبه شب درنشست ماهانه با علما و روحانیون گنبدکاووس، اظهار داشت: علما و روحانیون همچنین انسجام بخش در جامعه هستند.
وی بابیان اینکه امروز حفظ وحدت از نیازهای ضروری جامعه در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: علما و روحانیون درتحقق وحدت و انسجام دربین آحاد مختلف مردم رسالت سنگینی برعهده دارند.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به برگزاری اجلاسیه استانی نماز در روز هشتم اسفند در گنبدکاووس، اضافه کرد: حضور پرشور آحاد مختلف مردم و نیز علما و روحانیون در این اجلاسیه ضروری است.
وی باتاکید بر اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری اجلاسیه استانی نماز در مصلی امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: نماز، خط مقدم مبارزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
خطیب جمعه گنبدکاووس یادآور شد: توجه به نماز و ترویج اقامه آن درجامعه از دستورات دین مبین اسلام و توصیه های رهبری انقلاب است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی همچنین با تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام و با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم عزاداری آن بانوی بزرگوار، افزود: وظیفه علما و روحانیون، ایجاد مودت درعموم مردم نسبت به پیامبر (ص) و اهل بیت مکرم ایشان است.
حجت الاسلام ترابی حضور پرشور مردم درصحنه را از دیگر نیازهای جامعه دانست و اضافه کرد: مادامی که مردم درصحنه و درکنار ولایت و رهبری باشند دشمنان نمی توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
به گزارش ایرنا در این مراسم معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس و برخی مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.