به گزارش ایرنا 508 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که آثار برتر به این شرح اعلام شد:
طراحی لباس مجلسی و اجتماع:
در این بخش هومن ارباب مجنی با دریافت تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی به عنوان طراح برتر معرفی شد، فاطمه بحرینی و سمیه احمدی دوم و سوم شدند.
طراحی پوشش سر، چادر و مقنعه:
لوح افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'عادله ملک' به عنوان نفر برتر تعلق گرفت و کیمیا حاتمی نژاد به همراه اعظم رجبلو در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
دوخت پوشش سر چادر و مقنعه:
هیات داوران هیچ یک از آثار را حائز رتبه ندانست و تنها اثرهای مریم کردی، اکرم اسماعیل نژاد و سمیرا جاجرمی موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی شدند.
دوخت مانتو اجتماع:
در این بخش اثر نازنین آنه قرجه شایسته تقدیر در تکنیک های دوخت از سوی هیات داوران معرفی شد و سمیرا و هدی حسینی اول و دوم و متینا شریعتی و مریم حسن نیا مقدم به طور مشترک سوم شدند.
دوخت مانتو مجلسی:
هیات داوران لوح تقدیر را به زهرا شهمرادی و مژگان سماواتی به عنوان اثر شایسته در تکنیک های دوخت اهداء کردند.
در این بخش لوح افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به بایرام بی بی نظری به عنوان اثر برتر داده شد و فاطمه سادات میرحسینی دوم شد و سمانه محمدی و محدثه درستکار به عنوان سوم مشترک انتخاب شدند.
بخش علمی پژوهشی:
لوح افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی این بخش به حمیدرضا توسلی به عنوان نفر اول اهدا شد و فاطمه فرهادی منش و سمیرا جاجرمی نفرات دوم و سوم بودند.
سومین جشنواره استانی از روز گذشته در آموزشکده فنی و حرفه ای مائده شهرستان گرگان مرکز استان گلستان آغاز بکار کرد و امروز با معرفی آثار برتر پایان یافت.
نمایشگاه این جشنواره تا هشتم اسفند ماه سال جاری از ساعت 8 صبح تا 17 در محل آموزشگاه مائده به منظور بازدید علاقمندان دایر است.
در بیانیه هیات داوران؛ فرهنگ سازی و ارائه الگوهای برتر در زمینه تولیدات داخلی با برقراری ارتباط مستقیم بین طراحان و تولیدکنندگان به عنوان اهداف این جشنواره بیان شده است.
هیات داوران این جشنواره مریم بخشی و آزاده آریایی (نمایندگان کارگروه مد و لباس کشور)، آتسا عقیلی، لیلا معروف، ام البنین قاسم دوخت، مارال نظری، ثریا سلیمانی و یحیی ثمانی بودند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.