به گزارش ایرنا، در این ارتباط نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار شب گذشته در پیام تسلیتی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را رجلی آهنین و آهنین ساز که سالها عمرش را خالصانه در راه اهداف انقلاب اسلامی، چون شمع، در طبق ایثار سپری کرد، نامیدند.
همچنین روسای تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ سازمان جهاد کشاورزی گلستان؛ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان؛ خانه صنعت و معدن؛ شورای مرکزی کانون حزب الله گلستان؛ پزشکی قانونی؛ علوم پزشکی و مدیران شرکت های آب منطقه ای؛ توزیع برق؛ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پیام هایی ارتحال این مجاهد نستوه را تسلیت گفتند.
فرمانداران شهرستان های مختلف استان و جمعی از نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز با ارسال پیام های جداگانه ضایعه درگذشت یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری را به رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض کردند.
سیدعباس حسینی فرماندار گرگان در پیامی گفت که آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، ذخیره انقلاب و شخصیت بزرگی که عمر با برکت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و اعتلای ارزش ها و دستاوردهای والای جمهوری اسلامی گذراند و نماد و نگین درخشان انقلاب اسلامی بود.
وی در این پیام تسلیت افزود: سوابق درخشان این مبارز نستوه در حافظه تاریخ و مردم فهیم و قدر شناس ایران اسلامی برای همیشه جاودانه خواهد ماند اگر چه امروز آن ذخیره انقلاب بعد از سالها مجاهدت بسوی معبود خویش شتافت؛ اما منش، رفتار، بزرگی، ایثار و فداکاری این بزرگ مرد در دلها جاودانه خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی، اندیشمند و متفکر برجسته جهان اسلام و انقلابی خستگی ناپذیر روز گذشته در سن 82 سالگی و بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش دارفانی را وداع گفت و ایران اسلامی را در سوگی ناگهانی فرو برد. اهمیت این موضوع موجب شد تا علاوه بر داخل کشور، شمار بسیاری از سران و مقامات کشورهای منطقه با ابراز تاسف شدید از این ضایعه بزرگ، بر عظمت شخصیت و جایگاه ویژه این اندیشمند و سیاستمدار برجسته ایرانی در تاریخ معاصر ایران و جهان تاکید کنند.
آئین تشییع پیکر پاک رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا سه شنبه در تهران برگزار می شود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار : پری سالارنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.