به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر روز پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور قریب به 1500 تماشاگر برگزار شد تیم شهرداری بعد از به تساوی رسیدن در امتیاز 52 بر 52 در چهار وقت قانونی، در یک وقت اضافه پنج دقیقه ای با نتیجه 60 بر 67 شکست خورد.
در این دیدار که با قضاوت محمد دوست به عنوان سرداور، محمدرضا صالحیان و ژوبین جلیلی به عنوان داوران اول و دوم و نظارت حبیب خمجانی برگزار شد، نماینده گرگان در کوارترهای سوم و چهارم به ترتیب 11 بر 6 و 14 بر 12 پیروز شد اما کوارترهای اول، و دوم را به ترتیب با نتایج 12 به 18 و 15 به 16 واگذار کرد تا بازی در وقت قانونی 52 بر 52 مساوی شود اما این تیم شهرداری تبریز بود که در وقت اضافه 67 بر 60 به پیروزی رسید.
محمدمهدی ایزدپناه سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه سعید محمدی، کرم احمدیان، مهدی مرادی نسب، فیلیپ تونسینیچ و راول مارشال وارد میدان کرد و در آن سو تیم شهرداری تبریز با سرمربیگری مهران حاتمی و ترکیب اولیه شان ویلیامز، رضا شهبازنژاد، عرفان نساج پور، محمدباقر قمری و نیکولا گاسسا در میدان حاضر شد.
در این بازی نیکولا گاسسا و شان ویلیامز هر 2 از تیم شهرداری تبریز به ترتیب با کسب 22 امتیاز و تاثیرگذاری 26 به عنوان امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان میدان بودند.
همچنین راول مارشال و مهدی مرادی نسب به ترتیب با 17 امتیاز و تاثیرگذاری 11 به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم شهرداری گرگان بودند.
شان ویلیامز از تیم شهرداری تبریز با کسب 12 امتیاز و مجموع 15 ریباند حمله و دفاع عنوان بازیکن 'دبل دبل' این دیدار را به خود اختصاص داد.
تیم شهرداری گرگان با این شکست در پایان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با کسب دو برد، 10 باخت و مجموع 14 امتیاز همچنان در مکان نهم جدول 10 تیمی قرار دارد.
نماینده گرگان در ادامه مسابقات و از هفته سیزدهم، دوشنبه 20 دی در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.