این رقابت‌ها در دو مسافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ بود، اسب گل‌یار جاهد اول شد و عناوین دوم و سوم را اسب‌های آتلار و آرای‌گزل از آن خود کردند.

رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ در دور دوم برگزار شد که در آن اسب‌های نیودنسر، آی‌قیز و سیرانوش به ترتیب عناوین اول تا سوم کورس را کسب کردند.

اسب سوپرماریو قهرمان دور سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در روز دوم هفته چهارم این مسابقات در گروه اسب‌های تروبرد دوساله کلاس Maiden بود؛ اسب بست می سلکشن عنوان دوم این کورس را به خود اختصاص داد و اسب شایراد به عنوان سوم بسنده کرد.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم مسابقات این روز شاهد رقابت اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden بودند که با قهرمانی اسب بلک ولف به پایان رسید و در پی او اسب‌های کاپولا ۲ و ترلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم که مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود اسب بلک‌ویند زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و به مقام قهرمانی رسید، عنوان دوم از آن اسب شیرین شد و اسب اریس نیز مقام سوم این دور را کسب کرد.

هج‌کروز، توی استوری و دیانا اسب‌های برتر دور پایانی این مسابقات در گروه اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ بودند که با کسب عناوین برتر، زنگ پایان هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس را به صدا درآوردند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.