مهران شاهین طبع پنجشنبه پس از برتری تیمش برابر صنعت مس کرمان در گرگان اظهار داشت: مسابقات آسان لیگ توام با بازی کردن ذخیره ها و جوانان باعث می شود همه بازیکنان برای ادامه لیگ و بازی های سخت تر آماده تر شوند.

وی ادامه داد: در غیبت بازیکن مصدوم خارجی تیم (پری پتی) عملکرد تاکتیکی تیم قابل قبول بود و منجر به برتری قاطع مقابل حریف کرمانی شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: انجام ۲ بازی سنگین در هفته و تردد از شهری به شهر دیگر، شرایط را برای هر تیمی سخت می کند، بنابراین انتظار دارم بازیکنانم همچنان آمادگی خود را حفظ کنند تا بتوانیم در بازی‌ های بعدی به پیروزی برسیم.

شاهین طبع در خصوص بازیکنان مصدوم تیم شهرداری گرگان گفت: کادر پزشکی تیم در تلاش است تا آسیب دیدگی پری پتی بازیکن خارجی تیم زودتر برطرف شود تا به ۲ بازی آینده برسد.

محمد کسایی پور سرمربی تیم صنعت مس کرمان که از باخت تیمش ناراحت بود، سیدحسین مهدوی دستیارش را به جمع خبرنگاران فرستاد.

مربی تیم صنعت مس کرمان با تاکید بر این که تیمش از جوان ترین و معدود تیم های حاضر در لیگ امسال است که تاکنون بازیکن خارجی جذب نکرده گفت: ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما کم تجربگی و جوان بودن تیم ما، در کنار باتجربه بودن تیم گرگان از عمده دلایل باخت امروز بود.

سیدحسین مهدوی افزود: این باخت چیزی از شایستگی بازیکنان ما کم نمی کند، بلکه به دانش و توان آنها می افزاید.

وی ضمن تقدیر از هوادار گرگانی ادامه داد: در گرگان شرایط بازی با این هواداران برای هر تیمی سخت است.

دیدار تیم های شهرداری گرگان و صنعت مس کرمان از هفته دهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در گرگان با نتیجه ۸۴ بر ۴۷ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.