این رقابت ها در شش دور مختلف و در مسافت های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد که در دور نخست اسب بیلیا مقام اول را در گروه اسب‌های ترکمن دو ساله کلاس Maiden  از آن خود کرد و در پی او اسب‌های یاشار ۳ و آلرا به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس Maiden در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب گلدن کاپ ۲ بود، اسب گل گون دوم شدو اسب ناز ایلکای به مقام سومی این دور اکتفا کرد.

در پایان رقابت‌های دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden اسب شمیم نایس زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد و اسب‌های دنیاگزل و اقیانوس نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

پرنس آلپ، ویهان بابا و الماس بندر اسب‌هایی بودند که در دور چهارم این مسابقات با پیشی گرفتن از رقبای خود، عناوین برتر را در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس برنده به دست آوردند و موجبات شادی هواداران خود را فراهم کردند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور پنجم روز نخست هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بودند که با قهرمانی اسب رای خان به پایان رسید و در پی او اسب های سزار و مون راکت به مقام های دوم و سوم رسیدند.

آخرین دور این رقابت‌ها مخصوص اسبل های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ بودکه در آن اسب های من بولت، دان ییلدز و آی نور مهرامی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی مسئولین برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، این مسابقات به مدت ۲۲ هفته و در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکای گنبدکاووس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.