عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه در حاشیه شروع ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد انتخابات این شهرستان مطابق با قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات کشور، آماده برگزاری انتخابات قانونمند با رعایت اصل بیطرفی و درکمال آرامش و امنیت است.

وی گفت: ستاد انتخابات گنبدکاووس همه مقدمات برگزاری انتخابات دوم اسفند امسال را فراهم کرده و پس از تایید معتمدان معرفی شده به هیات نظارت که امروز اعلام و اسامی آنها در سامانه مربوطه درج خواهد شد، بلافاصله جلسه معتمدان تشکیل و اعضای هیات اجرایی انتخابات، انتخاب می‌شوند.

کریمی اضافه کرد: همه شرایط نرم و سخت افزاری ثبتنام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده و در حال حاضر سه تیم مشغول ثبت نام از داوطلبان هستند که در مدت یک هفته پیش بینی شده از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر و در روز آخر هم از هشت صبح تا ۲۴ شب داوطلبان را ثبت نام می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب داوطلبان در ساعات اولیه شروع ثبت نام، ابراز امیدواری کرد که دراین دوره تعداد داوطلبان ثبت‌نامی بیش از دوره گذشته باشند و این امر به گرم کردن تنور انتخابات و افزایش مشارکت مردم گنبدکاووس کمک خواهد کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با یادآوری اینکه مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات‌های گذشته همواره بالای ۷۰ درصد بوده است، ادامه داد: بر این اساس امسال با توافق دو هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات، بین ۲۰۰ تا ۲۲۵ صندوق اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس پیش‌بینی می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس که براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، صاحب یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.