مهران شاهین‌طبع چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بازی فردای تیمش برابر شورا و شهرداری قزوین در گرگان اشاره کرد و گفت: این تیم با توجه به کادرفنی و بازیکنان شاخص جزو تیم‌های خوب لیگ است و قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول، دلیلی برای دست کم‌ گرفتن آن نیست.

وی ادامه داد: شرایط بازی نشان می دهد که دیدار ساده ای نخواهیم داشت اما برگ برنده  ما هواداران متعصب و فهیم گرگان هستند که از ابتدای فصل تاکنون از این تیم حمایت می کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان تیمش گفت: چند بازیکن با مصدومیت جزیی داریم که در صورت موافقت کادر پزشکی از آنان استفاده خواهد شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص جذب بازیکن خارجی دوم برای تیمش یادآور شد: بدون شک بازیکن خارجی سبب تقویت تیم می شود اما روند انتخاب و جذب بازیکن خارجی باید مناسب و منطقی باشد تا نتایج حاصل از آن به رشد جایگاه تیم کمک کند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که اکنون در پایان هفته هفتم لیگ برتر کشور با انجام ۶ بازی، تمامی دیدارهای خود را با پیروزی سپری کرده و بدون باخت با کسب ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد، فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان، میزبان تیم شورا و شهرداری قزوین است.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر را یدک می کشد، یک بازی عقب افتاده با تیم ذوب آهن اصفهان دارد که زمان برگزاری این دیدار هنوز اعلام نشده است‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.