استاندار گلستان در مراسم افتتاح این ستاد گفت: مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، بزرگترین سرمایه اجتماعی برای کشور است که باید از همه ابزارها برای برپایی باشکوه آن استفاده کرد.

هادی حق شناس اظهار داشت: نباید برای عوامل برگزاری انتخابات، پیروزی یا شکست نامزدها فرقی داشته باشد و لازم است اصل امانت داری با هدف تقویت اعتماد مردم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: خواسته مردم از مسوولان فقط گرفتن سبد معیشتی و حمایتی و تامین شغل نیست بلکه آن ها میخواهند مشکلات آن ها توسط مدیران درک شود.

استاندار گلستان ادامه داد: عملکرد مسوولان باید به گونه ای باشد که مردم گمان نکنند مدیران با بهره مندی از خانه و ماشین و محافظ، از دنیای آن ها بی خبر بوده و درکی از شرایط سخت و روزهای دشوار آن ها ندارند.

حق شناس به برگزاری انتخابات مجلس امسال اشاره کرد و گفت: ایران با وجود تحریم های گسترده دشمنان، سرمایه بزرگی به نام حمایت مردمی دارد که مسوولان وظیفه دارند با عملکرد مطلوب خود این سرمایه ارزشمند نظام را گسترش داده و تقویت کنند.

وی بیان کرد: در اتفاقات اخیر کشور که در گلستان نیز نمونه ای از آن مشاهده شد، حدود هزار نفر در خیابان های گرگان تجمع کردند که مقایسه این تعداد اندک با جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری استان، بیانگر درک بالای مردم در راه حفظ و حراست از کیان نظام و انقلاب است.

وی گفت: مردم مشکلات را به طور کامل حس می کنند اما زمانی که پای حراست از نظام در میان باشد، خواسته و کمبودهای خود را فراموش کرده و نمی گذارند آسیبی به کشور وارد شود.

استاندار گلستان به مشارکت ۷۰ درصدی مردم این استان در انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم با فراهم کردن زمینه رقابت سالم بر تعداد رای دهندگان افزوده شود.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، ۷ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ نفر از حوزه گرگان و آق قلا ، یک نفر از حوزه رامیان و آزادشهر، یک نفر از حوزه علی آباد، یک نفر از حوزه کردکوی، بندرترکمن و بندرگز، یک نفر از حوزه گنبدکاووس و یک نفر از حوزه مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.