سرهنگ محمود علی‌فر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف یک فقره زمین تصرف شده توسط فردی ساکن در یکی از روستاهای گنبدکاووس شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بررسی تخصصی ماموران پلیس و کارشناسان اداره منابع طبیعی گنبدکاووس مشخص کرد این متهم ۲۵ هزار و ۲۰۰ متر از اراضی ملی و طبیعی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده بود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس اضافه کرد: کارشناسان منابع طبیعی ارزش این اراضی رفع تصرف شده را هفت میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ علی‌فر همچنین از دستگیری ۱۲ سارق با ۴۳ فقره سرقت در گنبدکاووس خبر داد و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ سارق دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه به ۴۳ فقره انواع سرقت مانند سرقت موتورسیکلت، اماکن عمومی و ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کردند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و از شهروندان تقاضا کرد موارد مشکوک و فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

در این پیوند سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر از کشف ۱۰ قطعه پرنده شکارشده از نوع باقرقره داد و گفت: ماموران مرزبانی در حین گشت‌زنی در حوالی روستای آراقویی بخش داشلی‌برون گنبدکاووس یک نفر را که بدون مجوز در حال صید پرندگان بود به همراه پرندگان شکارشده و یک قبضه سلاح دولول مخصوص شکار دستگیر کردند.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.