قاسم حبیب‌زاده امروز یکشنبه در نشست با بسیجیان گرگان اظهار داشت: کاهش درآمد دولت باعث کندی اجرای پروژه های عمرانی شده و برنامه ریزی ها را دچار مشکل کرده است.

وی بیان کرد: دولت با بررسی روش های مختلف همچون بالا بردن مالیات و افزایش قیمت بنزین پس از کسب نظرات کارشناسان و لحاظ نکات مثبت و منفی به این نتیجه رسید که مزایای افزایش قیمت بنزین مطلوب‌تر است و به همین دلیل اجرای آن را در دستور کار قرار داد.

معاون سیاسی سازمان بسیج افزود: بهتر است انتقادات به دولت همچون متوقف کردن سهمیه بندی و بالا نبردن تدریجی قیمت بنزین در سال های اخیر را در موقعیت مناسب تری مطرح کرد.

حبیب زاده ادامه داد: پس از اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین برخی نمایندگان مجلس و علما با طرح مباحث و انتقاداتی؛ چند صدایی از درون حاکمیت را به جامعه بین الملل مخابره کردند که بازتاب خوبی نداشت؛ حتی برخی بسیجیان در تهران با فریادهای اعتراضی برگرداندن قیمت بنزین را خواستار شدند.

وی تصریح کرد: در فضای کنونی نباید نقدهای بی محابا را بر مقوله اصلاح قیمت بنزین مطرح کرد زیرا موجب وارد شدن آسیب به بدنه نظام خواهد شد.

وی همچنین به نحوه تعامل و همگرایی رسانه های کشور انتقاد و با طرح این سوال که مدعیان همگرایی در کشور دارند چرا تاکنون نتوانسته اند از ظرفیت حداکثری رسانه های داخلی استفاده کنند؟ ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه ها با هدف جذب حداکثری مخاطب تلاش دارند تا به مخاطبان القا کنند که هیچ وجه مشترکی بین طیف های سیاسی وجود ندارد که این رویکرد خطرناک و آسیب آفرین است.

معاون سیاسی سازمان بسیج افزود: آشوبگردان با اسم رمز "گرانی بنزین" وارد گود شده و اماکن عمومی را تخریب کردند و در آنسوی مرز نیز شبکه های خارجی در حال مظلوم سازی این اغتشاشگران هستند تا فضای کشور را ملتهب کنند؛ رسانه های داخلی به صورت شفاف خسارت و آسیب های تحمیلی را تبیین کنند تا بیشتر روشنگری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.