تیم شهرداری گنبدکاووس یکشنبه شب و  در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور، درحالی در خانه خود میزبان فولاد سیرجان بود که همچون بازی‌های قبل تماشاگران سالن را پر نکرده و صندلی‌های خالی در بخش‌هایی از سالن خودنمایی می کرد.

شهرداری گنبدکاووس با وجود اینکه در گیم اول، بازی پایاپایی را در مقابل حریف خود به نمایش گذاشت ولی در پایان این گیم تیم فولاد سیرجان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید.

در گیم دوم بازی نیز دو تیم بازی نزدیک و پایاپایی را همراه با اشتباهات متعدد بازیکنان خود به نمایش گذاشتند اما در انتها تیم شهرداری گنبد از فرصت‌های لحظات پایانی خود استفاده کرد و توانست با کسب نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این گیم را به سود خود خاتمه دهد.

وقت سوم متفاوت از دو گیم قبل آغاز شد و تیم میزبان از همان ابتدا سوار بر بازی شد و توانست در دقایق آغازین بازی، فاصله هفت امتیازی را به فولاد سیرجان دیکته کند و این برتری تا پایان ادامه پیدا کرد و در نهایت شهرداری گنبدکاووس با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ میهمانش را شکست داد.

در گیم چهارم هرچند بازیکنان تیم میهمان برای کسب نتیجه و پیروزی تلاش می‌کردند ولی شهرداری گنبد با استفاده از سرویس‌های هدف‌دار و یافتن فضاهای خالی زمین تیم فولاد سیرجان، با نتیحه  ۲۵ بر ۱۹ برتری خود را بار دیگر بر حریف خود دیکته کرد و در نتیجه نهایی نیز ۳ بر ۱ فاتح این دیدار شد.

دیدار تیمهای شهرداری گنبدکاووس و فولاد سیرجان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور با قضاوت علیرضا قریب و حامد آقابراری به عنوان داوران اول و دوم و با حضور اسماعیل صباغ و حسین پورکاشیان به عنوان ناظران سازمان لیگ فدراسیون در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.