گروه‌های مختلف مردم ولایتمدار آزادشهر اعن از زن و مرد و پیر و جوان، روز یکشنبه با حضور در راهپیمایی که از مقابل سپاه پاسداران این شهرستان تا حسینیه اعظم برگزار شد، با سردادن شعارهایی علیه دشمنان انقلاب اسلامی، آمریکا و اسرائیل، انزجار خود را از فتنه‌گران، اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور اعلام کردند.

امام جمعه شهرستان آزادشهر در این راهپیمایی با انتقاد شدید از برهم زنندگان نظم عمومی اظهارداشت: از قوه قضاییه انتظار داریم که با اغتشاشگرانی که خیانتکارانه کشور را به آشوب کشیدند، قاطعانه برخورد کند.

حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ضمن تبریک هفته بسیج افزود: مردم ولایتمدار آزادشهر امروز به نشانه اعتراض به برهم خوردن نظم عمومی، وارد شدن خسارت به اموال مردم و خدشه به انقلاب اسلامی از سوی برخی فتنه‌گران و فریب‌خوردگان دشمنان دیرینه نظام اسلامی ایران به خیابان آمدند تا با اعلام انزجار خود از این گونه رفتارها نشان دهند همیشه پای انقلاب و کشور خواهند ایستاد.

وی خطاب به راهپیماین گفت: خدا را شاکریم که شما عزیزان به پشتیبانی ولی فقیه، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را بار دیگر خوار و ذلیل کردید و این بصیرت و در میدان بودن شما، همان بسیجی است که حضرت آقا آن را بدنه و پشتیبان ملت، رکن و حامی انقلاب، بازوی رهبری، دشمن استکبار جهانی و همه‌ی مفسدان اقتصادی می‌نامد.

امام جمعه آزادشهر گفت: مردم نسبت به مشکلات و گرانی‌ها معترض هستند ولی انقلابشان را دوست دارند و در مقابل هرگونه فتنه‌گری و سوء‌استفاده از احساساتشان خواهند ایستاد و فضا را برای فتنه‌گرانی که در خیال‌های باطل خود غوطه ور هستند، باز نخواهند گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.