عنوان سوم مشترک مسابقات قهرمانی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان بانوان در مشهد به مهشید صامت ملی پوش گرگانی و مریم فرعی از البرز رسید.

شیما صفایی از همدان و مهشید اشتری از خراسان رضوی اول و دوم شدند.

**

غزل رضا زاده از گرگان در مسابقات رده های سنی تنیس کشور که در شهرستان ساری در حال برگزاری است بعنوان نماینده گلستان به مصاف رقبای مطرح کشور می رود.

**

کلاس داوری درجه ۳ تیراندازی اهداف ثابت در رشته های تفنگ و تپانچه بادی باحضور ۲۹ شرکت کننده به مدت ۴ روز در باشگاه تیراندازی امام محمدباقر(ع) گرگان برگزار  و قبول شدگان گواهی نامه داوری دریافت کردند.

**

سومین دوره مسابقات شطرنج نابینایان و کم بینایان شهرهای ایران و انتخابی تیم ملی در گرگان به پایان رسید.

این‌مسابقات به میزبانی گرگان با حضور ۱۱ تیم و در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان تیم گرگان الف مقام‌اول را کسب کرد و تیمهای اصفهان وخراسان رضوی به ترتیب دوم وسوم شدند.

**

سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم فوتبال زنیت روسیه در هفته شانزدهم این رقابت ها تنها گل تیمش مقابل آرسنال تولا را به ثمر رساند.

زنیت با ۳۶ امتیاز صدرنشین لیگ روسیه است.

**

تیم فوتبال زیر ۱۵ سال شهرداری گنبد کاووس در دیداری دوستانه که در استادیوم تختی مشهد برگزار شد موفق شد تیم پدیده شهر خودروی مشهد را ۵ بر ۲ شکست دهد.

تیم فوتبال شهرداری گنبد کاووس خود را برای شرکت در رقابتهای مرحله دوم لیگ رده زیر ۱۵ سال کشورآماده می کند.

**

همزمان با هفته وحدت  آکادمی شمشیر بازی گنبد کاووس در شرق استان گلستان افتتاح شد.

**

مسابقات کشتی با شال قهرمانی استان به میزبانی روستای النگ کردکوی برگزار شد که در پایان مهران مجیدی، هادی مرادی زادی،  شعبان رحیمی  و محسن آخوندی در اوزان ۶۵ ، ۷۵ ، ۸۵ و مثبت ۸۵ به عنوان قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.