حوریه کمال غریبی مسوول کمیته اموربین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان از گفت: سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی و اقتصادی ۱۵ کشور از جمله چین، یونان، عراق، قزاقستان، آذربایجان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، بلاروس، فیلیپین، سنگال، بولیوی، موریتانی و فلسطین در سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام شرکت می کنند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان سه شنبه ۲۱ آبان در گرگان افتتاح می شود.

**

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در اسفندماه امسال در استان فراهم است.

عبدالرضا چراغعلی اظهار داشت: هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات نیز مطابق قانون در استان شکل گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری انتخابات انجام می‌دهند.

**

مدیرکل مهندسی سواحل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی ساحلی دریای خزر خبر داد و گفت: طرح یکپارچه‌سازی سواحل برای تعیین حد و مرز سواحل خزر، ایجاد هماهنگی برای پرهیز از هرگونه تعارض و جلوگیری از اقدامات نامطلوب و ناخوشایند در سواحل در دستور کار قرار گرفت.

حمید خلیلی ادامه داد: از مجموع ۱۸۰ کیلومتر سواحل تصرف شده دریای خزر در ایران کمتر از ۲ کیلومتر در سواحل استان گلستان قرار دارد.

**

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، کاروان سلامت جامعه بسیج پزشکی استان، خدمات رایگان دندانپزشکی را به مردم محروم شهرستان مرزی مراوه ‌تپه ارایه می‌کند.

**

احمدی فرماندار بندرگز گفت: سیل هفته گذشته 525 میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی ، کشاورزی ، دام و طیور و مسکونی شهر نوکنده این شهرستان خسارت زد.

**

احمد دستمرد فرماندار شهرستان گمیشان گفت : همزمان با هفته کتابخوانی ۵۰ برنامه فرهنگی از جمله نقد و رونمایی از کتاب، عصری با شعر و برگزاری مراسم زنگ کتاب در شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر اجرا می شود.

**

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: تاکنون ۷۸۰ دانش آموز از شهرستان های مراوه تپه، کلاله، گالیکش، مینودشت، بندرترکمن، گمیشان، علی آبادکتول و آق قلا در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

**

گروه موسیقی منصور صبوحی به سرپرستی ابراهیم جرجانی و خوانندگی کاکا زرندی از گنبد کاووس و گروه موسیقی کتولی آوای اصلان به سرپرستی علی اصلانی کتولی در دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان  هنرنمایی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.