مسابقات قهرمانی بوکس جوانان آسیا با حضور عبدالحکیم بیگدر بوکسور گلستانی وزن ۷۵ کیلوگرم از امروز شنبه در اولان‌باتور مغولستان آغاز شد.

**

در هفته نهم لیگ فوتبال نونهالان کشور تیم سپاهان گرگان در یک بازی خانگی با نتیجه ۲ بر صفر ذوب آهن نسل جوان مشهد را شکست داد و مجموع امتیازت خود را به ۱۵ برساند. 

استیل البرز آق قلا دیگر نماینده استان در این رقابتها با نتیجه ۲ بر یک برابر میزبان مازندرانی خود تیم کاپیتان آمل تن به شکست داد و ۱۴ امیتازی باقی ماند .

**

اولین دوره مسابقات قهرمانی لیگ دوچرخه سواری گلستان با شرکت ۲۲ رکابزن در قالب ۸ تیم از شهرستان های گرگان، گنبدکاووس و مینودشت به میزبانی گنبدکاووس در ۳ مرحله و ۲۱ دور برگزار شد.

**

مسابقات انتخابی ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در گرمسار به میزبانی روستای زینب آباد رامیان برگزار شد که در رشته چوب کشی وزن منفی ۸۵ کیلو بهرام سعادت از گنبد کاووس و در وزن مثبت ۹۵ کیلو میثم جمال از نوکنده، در رشته هفت سنگ مهارتی سجاد غفاری از توران فارس و در رشته دال پلان امیرمحمد میرعرب رضی از رامیان به مقام نخست دست یافتند.

**

در مسابقات بدمینتون همگانی منطقه ۷ کشور در شهر بابل مریم نوروزی، سید سجاد علوی و محمد مصدق از گلستان به ترتیب به عناوین اول تا سوم رسیدند.

**

در پایان مسابقات جشنواره والیبال دختران نونهالان در گرگان، تیم های هیات والیبال گرگان، کانون یزدی کردکوی و کانون بادبرات علی آباد به ترتیب اول تا سوم شدند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.