تیم بسکتبال دختران گرگان در گروه الف رقابت های لیگ برتر پنجشنبه در تهران برابر میزبانش تیم شکلی با نتیجه ۷۷ بر ۴۲ به برتری رسیدند تا بار دیگر اقتدار استان گلستان در این رشته ورزشی را به رخ بکشند.

در این دیدار که قضاوت آن را صنم ناظمی به عنوان سرداور در کنار مریم زارع و منصوره علیخانی به عنوان داور اول و دوم برعهده داشتند تیم دختران گرگان در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۸، ۱۸ بر ۱۱، ۱۸ بر ۱۳ و ۲۳ بر ۱۰ میزبانش را شکست داد.

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم دختران گرگان برای این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه عبدالوند، شجاعی، محمدی، مفیدی و عیسائیان به میدان فرستاد.

یاران تیم شکلی تهران هم با سکانداری زهرا اسماعیل‌زاده و ترکیب اولیه زندی، فلاح، گلاب‌گیر، مالکی و عدالت‌کار وارد زمین شدند.

در این بازی تینا عیسائیان بازیکن تیم دختران گرگان با کسب ۱۵ امتیاز بهترین و موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت و گلاره ملکی با ۱۱ امتیاز از تیم شکلی تهران به عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم خود شناخته شد.

تیم دختران گرگان در هفته دوم این رقابت ها روز پنجشنبه هفته آینده در گرگان میزبان تیم نامی نو اصفهان خواهد بود.

موفقیت دختران گرگان در حالی بدست آمد که تیم بسکتبال مردان شهرداری این شهر نیز همزمان و در دومین بازی خود در لیگ برتر ایران برابر نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید.

گرگان همواره در بسکتبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.