حجت الاسلام علی اصغر خیرآبادی دوشنبه اظهار داشت: برای کاهش فاصله جامعه از فرهنگ مهدویت باید برنامه های اجرایی و جشن های مردمی را به نحوی مدیریت کنیم که معرفت افزایی و افزایش شناخت از مهدویت را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد که شناساندن جنبه های مختلف فرهنگ مهدویت برای نسل جوان از رویکردهای اصلی این بنیاد است.

وی از ترسیم تقویم کاری ،فرهنگی و تبلیغی نهم ربیع الاول در گلستان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، جشن متمرکز سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) با عنوان جشنواره نشاط و فرهنگ مهدویت شنبه هجدهم آبان ماه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار خواهد شد .

مدیر عامل بنیاد مهدویت افزود : برپایی نمایشگاه نشانه های ظهور ، ایستگاه صلواتی در حاشیه این جشن و همچنین دعوت از خوانندگان و طنز پردازان مطرح از دیگر مراسم های پیش بینی شده برای این روز است .

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت (عج) استان گلستان با اشاره به اینکه کارهای احساسی و عاطفی زیادی در حوزه مهدویت انجام می شود ادامه داد: ضعف در کار معرفتی در این بخش محسوس و مشهود است اما نسل نوجوان و جوان با تلاش های صورت گرفته این معارف را درک و کسب می کنند.

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز گفت : در راستای هویت بخشی به جوانان و بر اساس تفاهم نامه این اداره کل با بنیاد مهدویت، برگزاری جشن روز آغاز امامت امام زمان (عج) به ۳ سازمان مردم نهاد واگذار شد.

محمود متقی افزود : تمام بودجه این جشن از طریق علاقه مندان و بنگاه های مذهبی تهیه شده و نهادهایی چون شهرداری ،آموزش و پروش، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

نهم ربیع‌الاول روز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.