عظیم جزیده شامگاه چهارشنبه در گفت و گوی پس از بازی با شهرداری ارومیه به خبرنگار ایرنا گفت: در مدت دو ماهی که تیم در کنار هم درحال تمرین و آماده سازی برای شروع لیگ بود، در کنار تمرینات سخت، بیشتر از لحاظ ذهنی روی بازیکنان کار کردیم و به همین لیل یک هفته دیرتر، کار روی تمرینات سرعتی را آغاز کردیم.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس افزود: با توجه به سه بازی که اخیرا در آمل انجام داده بودیم، نقاط ضعف تیم شناسایی شده بود و با شناخت این نقاط، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی در مقابل هواداران و تماشاگران مشتاق پیروزی، بار مسئولیت سنگینی بر دوش ما گذاشته بود و خدا را شاکریم که با برد در اولین هفته مسابقات لیگ برتر، مزد زحماتمان را گرفتیم.

جزیده بیان کرد: با برنامه و گام به گام در مسیر بهبود عملکرد تیم هستیم و نوید روزهای خوبی را در لیگ جاری به والیبال دوستان گنبدی می دهیم.

 مصطفی کارخانه سرمربی تیم شهرداری ارومیه که برای برد به گنبد آمده بود، پس از باخت تیمش در مقابل شهرداری گنبد از گفت و گو با خبرنگاران متناع کرد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در نخستین بازی از لیگ برتر والیبال کشور، شامگاه چهارشنبه در مقابل تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.