به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان این شهرستان گفت: حرکت انقلابی دانشجویان در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سبب شد تا بسیاری از نفوذی‌های دشمن شناسایی و نقشه‌های آنان منجر به شکست شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: امسال اقشار مختلف مردم اعم از علما و روحانیون، بازاریان، کارمندان، کارگران، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان همچون سال‌های قبل با حضور پرشور و حماسی خود، هر چه فریاد دارند، بر سر آمریکای جنایتکار خواهند زد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان کلاله نیز در این جلسه یوم‌الله ۱۳ آبان را یکی از ایام پر افتخار برای ملت ایران توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته افتخارآفرینی‌های فراوانی داشته که اثرات آن در دنیا قابل مشاهده است.

علی اصغر بیانی گفت که ۱۳ آبان متعلق به همه اقشار جامعه بوده و وظیفه همگان است تا با حضور پرشور و انقلابی خود در این مراسم، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی همچنین برلزوم همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای کلاله برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، در تقویم جمهوری اسلامی ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه درسال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی درسال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.