به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، سرهنگ سیدخلیل هاشمی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با تاکید به ویژگی‌های بصیرت از دیدگاه مقام معظم رهبری، تصریح کرد : شناخت زمان، مکان، خودشناسی، دشمن‌شناسی و با تصمیم آگاهانه عمل کردن در مقابله با دشمن، از ویژگی‌های بصیرت در نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با تقدیر از همکاری و همگامی خبرنگاران با این نیرو ادامه داد  اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد پلیس، در تامین امنیت و آرامش و ارتقای امنیت روانی مردم نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند.

سرهنگ هاشمی با بیان اینکه در طی هفته نیروی انتظامی که از 11 مهر آغاز می شود، به منظور بیان عملکرد و تبیین اهداف و برنامه‌های نیروی انتظامی کلاله، افزون بر۴۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: دیدار با خانوادهای معظم شهدا ، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، تشریح عملکرد و وظایف نیروی انتظامی در محافل عمومی، مساجد و مصلایهای نماز جمعه، دیدار با امام جمعه کلاله، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، رژه موتوری و خودرویی نیروی انتظامی در خیابان‌ها و اماکن عمومی، حضور کارشناسان و ماموران انتظامی در مدارس و برپایی کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان از اهم برنامه‌های این هفته در کلاله است.

فرمانده نیروی انتظامی کلاله اظهارداشت: ماموران انتظامی کلاله درراستای اجرای طرح‌های پیشگیرانه و مبارزه با سرقت، در ۶ ماه اول سالجاری ۱۷۸ سارق حرفه ای را دستگیر کرده‌اند. 

 وی با بیان اینکه در مدت یاد شده کشف انواع سرقت ۱۲۱ درصد افزایش داشته است، ادامه داد : همچنین در این مدت، با اجرای طرح‌های هدفمند و تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی، تعداد ۲۷۱ فقره انواع سرقت کشف شده است.

سرهنگ هاشمی به افزایش ۲۲۲ درصدی کشف سرقت منزل در ۶ ماهه اول سالجاری اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح‌های هدفمند شاهد با افزایش ۸۰ درصدی کشف سرقت احشام و ۶ درصدی کشف سرقت متورسیکلت نیز بوده ایم.

فرمانده انتظامی کلاله در خاتمه با تقدیر از همکاریهای مطلوب اهالی شهرها و روستاهای شهرستان کلاله با این نیرو اظهار داشت : اهالی منطقه ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس، وسایل نقلیه خودرا به تجهیزات ایمنی ضد سرقت تجهیز نمایند تا فرصت ارتکاب جرم را از افراد سودجو و سارقین سلب نمایند.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

/۱۸۶۰/۷۴۷۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.