به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیران ادارات و نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز پایگاه‌های بسیج اداری و کارگری این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: تواضع و فروتنی نسبت به مردم و خدمت بدون منت به آنها و واسطه خیر شدن از دیگر راه‌های ترویج فرهنگ بسیجی در ادارات و نهادها است.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: ایثار، مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس است و داشتن روحیه ایثار که محور مقاومت می‌باشد، امروز از نیازهای ضروری درجامعه بالاخص در ادارات و نهادها است.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: حاکم شدن فرهنگ بسیجی در ادارات و نهادها و داشتن روحیه جهادی همراه با ایثار بدون تردید مورد پسند شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که بایستی مورد توجه جدی مدیران و کارکنان قرار گیرد.

وی با اشاره به یکی از سخنان رهبری انقلاب که جنگ امروز با دشمنان را جنگ موازنه اراده‌ها دانستند، تصریح کرد: دراین جنگ کسی برنده است که با اراده قوی‌تر و با شجاعت، شروع کننده اول باشد و اراده خود را به دشمن تحمیل نماید.

امام جمعه گنبدکاووس با یادآوری ساقط کردن پهپاد آمریکایی که چندی پیش به حریم سرزمینی ایران وارد شده بود، ادامه داد: جمهوری اسلامی پس از آن واقعه توانست اراده خود را به دشمنان انقلاب تحمیل کند و از آن پس نیز هرچه موفقیت به دست آوردیم، مربوط به زدن آن پهپاد است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین نشست باتبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان آن دوران ابراز امیدواری کرد که همه گروه‌ها و اقشار جامعه بالاخص مدیران ادارات و نهادها، ادامه دهنده خوبی برای راه شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشند.

به گزارش ایرنا، ۳۱شهریور تا ۶ مهر در تقویم کشورمان به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است تا دلاورمردی رزمندگان و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی، تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

۳۱ شهریور سال ۵۹ رژیم بعث عراق جنگ هشت ساله نابرابر را بر ملت ایران و علیه انقلاب نوپای مردم این سرزمین تحمیل کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.