جمال الدین واحدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این بازیکنان که برای پست‌های مختلف جذب شده‌اند، ۱۰ بازیکن بومی و هفت بازیکن غیر بومی هستند که با پیشنهاد کادر فنی و تصویب در شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با آنان قرارداد منعقد شده است.

 وی افزود: محمد (هومن) باقری، شهروز همایون فر، اکبر ولایی، بابک موسوی، عبدالرضا علیزاده، طیب عینی و عطار زراعت گر از بازیکنان غیربومی امسال تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و در پست‌های "قدرتی زن، دریافت کننده، لیبرو و سرعتی زن" هستند که پارسال و یا در سال‌های قبل در دیگر تیم‌های لیگ برتری کشور بازی می‌کردند.

واحدی اضافه کرد: قرارداد همه ۱۷ بازیکنن بومی و غیربومی و نیز کادر فنی فصل جدید تیم شهرداری گنبدکاووس در هیات والیبال استان گلستان ثبت شده و تا نیم فصل هیچ بازیکن یا مربی‌ای به تیم اضافه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر والیبال قرار است از ۲۸ آبان امسال شروع شود، تصریح کرد: تمرینات آماده‌سازی تیم شهرداری گنبدکاووس از اول شهریور جاری زیر نظر کادر فنی به سر مربیگری عظیم جزیده از مربیان مشهور و بومی استان گلستان آغاز شده و تا آغاز لیگ ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس همچنین با اشاره به تاخیر مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر امسال که گفته می‌شود به خاطر بدهی و عدم تسویه حساب برخی تیم‌ها با بازیکنان و یا فدراسیون والیبال بوده، خازرنشان کرد:تیم شهرداری گنبد مشکل خاصی در بحث بدهی به بازیکنان یا فدراسیون ندارد.

واحدی افزود: فقط سه بازیکن بومی فصل قبل شهرداری گنبدکاووس به دلیل دریافت نکردن بخشی از قرارداد خود قصد شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون را داشتند که با صحبت‌های انجام شده، قرار است باشگاه در هفته جاری یا آینده با این سه بازیکن برای تسویه حساب، توافق کند.

وی همچنین از راه اندازی سامانه الکترونیکی هواداری باشگاه شهرداری گنبدکاووس نیز خبر داد و گفت: این سامانه با هدف خرید بلیط الکترونیکی، کمک به باشگاه و خرید شارژ تلفن همراه اول و ایرانسل طراحی شده و امروز قرارداد آن نهایی می‌شود.

واحدی اضافه کرد: این سامانه از طریق همه گوشی‌های تلفن همراه اعم از هوشمند و معمولی با کد دستوری #۶۹۶۹*۶۶۵۵* قابل استفاده است و به ازای هر ۱۰۰ هزار ریال خرید یا کمک به باشگاه، یک امتیاز به هوادار داده می‌شود.

به گفته وی، درصورت حمایت از این سامانه که به تقویت مالی تیم برای پرداخت قرارداد بازیکنان و یا خرید بازیکنان جدید کمک می‌کند، قرعه کشی‌های هفتگی، ماهانه و پایان فصل با اهدای جوایز نفیس برای هواداران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس پارسال در نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر، در رده هفتم قرار گرفت.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که رشته والیبال در بین مردم این شهر بویژه ترکمن‌ها علاقه‌مندان زیادی دارد.

این منطقه والیبالیست‌های متعددی روانه تیم ملی کرده که فرهاد قائمی بازیکن حاضر در تیم ملی کشورمان از سرشناس‌ترین آنها است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.