حجت الاسلام محمدباقر مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ ۵۰ نفر از بانوان خادم‌یار رضوی تشیع و تسنن شرق استان گلستان در کلاس‌های آموزشی مربیان رضوی که از روز گذشته شروع شده شرکت دارند.

وی گفت: بالابردن سطح آگاهی مربیان مهد در رابطه با موضوعات مختلف قرآنی و مباحث رضوی برای ارائه به کودکان از مهمترین اهداف برگزاری این کلاس‌های آموزشی است که برای نخستین بار در شرق گلستان به محوریت گنبدکاووس برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گنبدکاووس افزود: افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها که سابقه مربیگری دارند در پایان گواهی اتمام دوره برای تاسیس مهدالرضا (ع) را در شهرستان‌های شرق گلستان شامل گنبدکاووس، مراوه‌تپه، آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش و کلاله دریافت می کنند.

حجت الاسلام مظفری ادامه داد: کلاس‌های آموزش مربی مهدهای رضوی با تدریس کارشناس قرآنی اعزامی از مشهد تا پایان هفته جاری در دانشگاه پیام نور گنبدکاووس ادامه دارد.

به گفته مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان، از سال ۹۶ تا کنون هفت هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان به صورت افتخاری خادمیار این آستان مقدس شده‌اند که ۵۰ درصد آنان به عضویت خادمان کشیک حرم رضوی درآمده و در ماه یک روز در آستان رضوی به زائران خدمت می‌کنند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.