کمال‌الدین نظرنژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در مجموع سه هزارو ۸۰۰ معلم در آموزش و پرورش گنبدکاووس شاغل هستند که با اضافه شدن نیروهای حق‌التدریس جدید، بخش قابل توجهی از مشکل کمبود معلم در این شهرستان حل می‌شود.

وی افزود: نیروهای جدید حق‌التدریس شامل افراد جامانده از استخدامی سال ۸۸، مروجان سلامت، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش‌دبستانی و سرباز معلم هستند که اولویت به کارگیری آنان از اول مهر در مقطع آموزش ابتدایی است.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: با جذب این معلمان برایشان کد پرسنلی صادر می‌شود که یک گام آنان را به استخدام رسمی در آموزش و پرورش نزدیک‌تر می‌کند.   

نظرنژاد با تاکید بر این نکته که تمام این نیروهای جدید که نشست توجیهی آنان روز گذشته برگزار شد، فقط برای تدریس به کار گرفته می‌شوند، گفت: بیش از ۵۰ درصد نیروهای آموزش و پرورش گنبدکاووس را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس حدود ۷۷ هزار دانش آموز دارد که در ۶۱۶ مدرسه مشغول تحصیل هستند، افزود: ۹ مدرسه جدید با ۴۹ کلاس درس که بخشی از آنها افتتاح شده تا مهرماه برای تحصیل دانش‌آموزان این شهرستان آماده می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

/۱۸۶۰/۳۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.