در پایان رقابت های امروز ۷۷۵ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان، مربیان و چابکسوران اسب‌های اول تا چهارم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

در دور نخست رقابت های این هفته اسب های بالای سه سال نژاد ترکمن با هم کورس گذاشتند که آق اویلی بشگرد با اسب گلرخ نیر زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و به مقام نخست دست یافت؛ محمد امین توماج در این دور با اسب گلچین حبیب ایشان به مقام دوم رسید و نیما اونق با اسب پویان مختومقلی سوم شد.

اسب های دو ساله نژاد دو خون در دور دوم وارد دپار شدند که آرمین آق آتابای با اسب سای هیل قهرمان شد، ستار مهرانی با اسب سنابل و عبدالحلیم قبادی با اسب یلدرم دوم و سوم شدند.

در دور سوم اسب های بالای سه سال نژاد تروبرد به مصاف هم رفتند که مهران عطا با اسب دلهیج زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و ستار مهرانی با اسب یوز جینا به مقام دوم رسید و امیر مختومی با اسب سایمون هج مقام سوم دور سوم را به خود اختصاص داد.

اسب های بالای سه سال کلاس ۶ در دور چهارم وارد دپار شدند  که بنیامین ملایی با اسب تاسارا به مقام قهرمانی رسید، آرمین آق آتابای با اسب تری گر و آق اویلی بشگرد با اسب کاراکو به مقام دوم و سوم رسیدند.

پنجمین دور رقابتهای این هفته بین اسب های بالای سه سال دو خون کلاس ۵ شکل گرفت و امیر مختومی با اسب داغ مایه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت؛ محمد امین توماج با اسب ویس ناز و عبدالحلیم قبادی با اسب آژدر به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در دور ششم اسب های دو خون بالای سه سال به مصاف هم رفتند که محمد خوجملی با اسب چشم آبی ۲ به مقام نخست رسید و آرمین آق  آتابای با اسب شیدر دوم شد؛ مقام سوم این دور به قربان محمد اودک با اسب ردوینز رسید.

مسابقات اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

آق قلا در ۱۵ کیلومتری شمال گرگان قرار دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.