کاهش بودجه تیم و به دنبال آن ناتوانی در جذب بازیکنان باتجربه و حفظ مهره های اصلی تیم و اتکا به جوانان کم تجربه، ملوان بندرگز را از ابتدای فصل در ردیف تیم های دارای احتمال سقوط قرار داد اما ایمان کادر فنی به توان بازیکنان برای خلق شگفتی، هواداران پرشمار این تیم را امیدوار کرده بود.

لیگ برای نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور آن گونه که انتظار داشتند پیش نرفت و پذیرش شکست‌های متوالی همان‌گونه که قابل پیش بینی بود، آن ها را میهمان همیشگی قعر جدول رده‌بندی کرد.

رقابت تیم های مدعی سقوط حالا به هفته های آخر کشیده شده و ملوان برای باقی ماندن در لیگ برتر در مسیری دشوار و سخت، به معجزه احتیاج دارد.

 این تیم در صورتی در لیگ برتر ماندگار می‌شود که دو دیدار آخر خود را با برد به اتمام رسانده و نماینده آبادان که جایگاهش در جدول بالاتر از نماینده گلستان است هم دو بازی خود را واگذار کند.

ملوان ۲ بازی مقابل پارس جنوبی در بوشهر و شهدای چلیچه تیم مدعی و رده دومی جدول رده بندی در بندرگز دارد که پیروزی در هر دو مسابقه برای بندرگزی ها بسیار دشوار است.

سرمربی ملوان بندرگز با قبول شرایط دشوار تیمش گفت که در دو دیدار باقیمانده تا پایان لیگ و برای فرار از سقوط با تمام قوا می‌جنگیم تا سهمیه استان در این رقابت‌ها را حفظ کنیم.

 مهران شهسوار روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم از همه توان خود استفاده می کنند تا از کورسوی باقی‌مانده برای ماندن در لیگ استفاده کنند.

به گزارش ایرنا ملوان بندرگز پس از کسب پیروزی مقابل شهریار ساری در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اندک شانس خود برای بقا در لیگ را تا هفته بعدی زنده نگه داشت.

محمد صمدی، نجف سپانلو، میلاد درزی، یاسین کر، جلال تازیکی، عیسی کمال غریبی، سراج الدین قرنجیک، مرتضی جهان زاده، سعید صادقی، سید محمد سادات، محمد امین شهسوار، محمد سرحدی، علی صیدانلو، ابوالفضل خاری و رضا اسلامی، بازیکنان این فصل ملوان بندرگز هستند.

در لیگ برتر فوتبال ساحلی ۱۲ تیم شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، مقاومت گلسا پوش یزد، دریانوردان بوشهر، جهان نژادیان آبادان، شهرداری سمنان، پارس جنوبی بوشهر، موج سواران ساحل بوشهر، شهرداری بندرعباس، ایفا اردکان یزد و ملوان بندرگز حضور دارند.

 ملوان تا هفته بیستم این رقابتها با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.