به گزارش ایرنا، دکتر عباس مسجدی آرانی روز یکشنبه در جریان بازدید از ساختمان در حال احداث اداره پزشکی قانونی  شهرستان گنبدکاووس در شرق گلستان افزود :جایگاه پزشکی قانونی هم برای دولت و هم برای قوه قضائیه مهم است و ازاین رو با وجود مشکلات و تنگناهای مالی، توجه ویژه‌ای به این سازمان می شود.

وی در خصوص ساختمان در حال احداث پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس که به شهروندان شرق گلستان خدمات می‌دهد نیز گفت: با همکاری و مساعدت مدیران استانی و شهرستانی و با تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار این ساختمان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.  

در این بازدید رئیس اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس هم گفت: عملیات اجرایی ساختمان جدید پزشکی قانونی در گنبدکاووس در سال 91 آغاز شده و برابر برنامه ریزی به عمل آمده، قرار است در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

دکتر مهدی مفیدی افزود: برای ساخت این پروژه که 1370 متر مربع زیربنا، 950 متر مربع محوطه‌سازی و 190 متر دیوارسازی دارد، 45 میلیارد ریال اعتبار پیش بینش شده است.

وی افزود: برای تجهیز ساختمان اعم از نصب سامانه های سرمایش و گرمایش و آسانسور نیز به حدود 42 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش ایرنا، در این بازید، رئیس کل دادگستری، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان، فرماندار ویژه گنبدکاووس و مسئولین دادگستری این شهرستان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور را همراهی می کردند و وی با حضور در اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس با مراجعه‌کنندگان، کارمندان و پزشکان این مرکز دیدار و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد؛ بازدید از ساختمان در حال احداث دادگستنری گنبدکاووس که عملیات اجرایی آن با چهار هزار مترمربع زیربنا و 200 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته آغاز شد، از دیگر برنامه های رئیس سازمان پزشکی قانونی در گنبدکاووس بود.

3039/1860 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.