عباس مسجدی آرانی که برای افتتاح چند طرح و سرکشی از پروژه های این سازمان به گلستان سفر کرده ، قرار است با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و سپس هادی حق شناس استاندار گلستان دیدار و گفتگو کند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین فردا در دومین روز سفر خود به گلستان، ساختمان پزشکی قانونی کلاله در شرق گلستان را افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل پزشک قانونی گلستان با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این مرکز با ۷۵۰ متر زیربنا دارای مرکز معاینات و بخش تشریح است و در مدت زمان یکسال و از محل اعتبارات مجمع خیرین استان تکمیل و آماده بهره برداری شد.

حسین زارعی اظهار داشت: گلستان جزو استان های پیش‌رو در فعالیت مجمع خیرین پزشکی قانونی است و توانسته از این ظرفیت در جذب بودجه ساخت این مرکز استفاده کند.

وی بیان کرد: برای ساخت و تکمیل این مرکز، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و پس از بهره برداری می تواند مورد استفاده مردم شهرهای کلاله و مراوه تپه در شرق گلستان قرار بگیرد.

زارعی افزود: یکی از برنامه های جدی پزشکی قانون گلستان، استفاده بیشتر از توان خیرین برای جذب کمک و تکمیل طرح های نیمه تمام و ارایه خدمات بهتر به مردم استان است.

وی ادامه داد: همچنین رییس سازمان پزشکی قانونی کشور فردا علاوه بر حضور در جلسه شورای قضایی گلستان، از پروژه مرکز پزشکی قانونی شهرهای گنبد و کردکوی و مرکز معاینات گرگان دیدن کرده و پروژه نیروگاه خورشیدی دادسرای گرگان را نیز افتتاح خواهد کرد. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.