سرهنگ محمود علی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت از منزلی در یکی از روستاهای گنبدکاووس بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد ۱۰ میلیارد ریال پول نقد و مقداری طلا به ارزش دو میلیارد ریال که در قسمتی از منزل نگهداری می‌شد، به سرقت رفته‌ است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران با بررسی‌های تخصصی و پیگیری سرنخ‌های موجود موفق شدند سارق را که برادر مالباخته بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ علی فر خاطرنشان کرد: متهم که سابقه دار نیست در مقر انتظامی پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به سرقت پول و طلا اقرار و انگیزه خود از این کار را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضایی از شهروندان خواست با رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس نقش موثری در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت ایفا کنند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت که در دو شهر و ۲۰۰ روستا و نقطه جمعیتی سکونت دارند و با ۵۰۷۲ کیلومترمربع وسعت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.