به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: بر اساس بیانات رهبری، هفته دولت زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد یک ساله مسئولان به حساب می‌آید و تاکید ایشان به دولتمردان در شرایط کنونی توجه به اقتصاد و فرهنگ بدون پرداختن به حواشی است.

به گفته وی، رهبری توجه کامل مسئولان به تولید داخلی و در کنار آن تقویت دینداری در جامعه و جلوگیری از ولنگاری فرهنگی را کلید اصلی حل مشکلات ایران اسلامی برشمردند و تاکید کردند هنوز هم مشاهده می شود که بعضی‌ها از دشمن می‌ترسند در صورتی که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه بر اساس توصیه‌های  رهبر معظم انقلاب، ۴۰ سال دوم انقلاب برای جمهوری اسلامی بهتر از ۴۰ سال اول و برای دشمنان بدتر خواهدبود، گفت: شتاب دادن به گام‌های بلند جهادی بر معیار ۴۰ سال دوم برای شاد کردن مردم، ایجاد گفتمان موفق و بازگرداندن جامعه و دولت بر ریل انقلاب، اهداف اساسی مورد نظر ایشان است.

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: رهبری با بستن فضای فرهنگی مخالف هستند اما تاکید دارندکه این فضا نباید ول و رها بوده و به دست دشمن شکل گیرد؛ بر روی این فضا باید نظارت کرد.

وی آزادی کشتی نفتکش ایران در جبل طارق را دستاورد نظریه رهبری در خصوص اینکه مسئولان باید فعال و جهادی عمل کنند دانست و گفت: ایران با دیپلماسی فعال که ادبیات جنگ ندارد، از خود و کشورهای مظلوم دنیا از جمله یمن حمایت می کند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به حضور حدود ۳۸۰ ساله استعمار در یمن بیان کرد: داشتن نگاه حمایتگرانه ایران سبب شکل گیری نشست سه جانبه میان چهار کشور اروپایی، ایران و انصارالله در تهران برای حل مشکلات یمن شد.

ترابی گفت: رهبری در دیدار با نماینده انصارالله مهمترین راه حل مشکلات یمن را اخراج بیگانگان و تن ندادن به تجزیه این کشور و تلاش برای حفظ یکپارچگی آن برشمرد.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.