دادستان گرگان هنگام تخریب این بناها به خبرنگاران گفت: براساس حکم قطعی و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اراضی ملی، منابع طبیعی و کشاورزی ۴ بنای غیرمجاز و ۶ تصرف و فنس کشی در روستای توشن گرگان تخریب شد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان اینکه ۲ بنا و سازه در زمین های زراعی روستای توشن و ۲ سازه دیگر در منطقه رنگو هر یک به مساحد حدود ۸۵ مترمربع نیز تخریب شد، اظهار داشت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ نیز  ۶ قطعه زمین که دور آن فنس یا دیوارکشی شده بود در ابتدای ورودی روستای توشن تخریب شد.

وی بیان داشت: دادسرای گرگان با هرگونه ساخت و ساز در اراضی ملی و منابع طبیعی و یا تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان گلستان برخورد قانونی شدید می کند.

دادستان گرگان با بیان این که روند تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در گلستان طی روزهای آینده هم ادامه خواهد یافت، گفت: پلیس حفاظت از انفال متشکل از نیروهای منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، شهرداری و دادستانی و سایر دستگاه های مرتبط گلستان با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر و روستاهای استان وظایف خود را با دقت و نظارت بیشتری انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ مورد قلع و قمع بناها و سازه های غیرمجاز در سطح روستاها و شهرهای مختلف استان گلستان انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.